Probleme cu rețeaua Telekom – lipsă semnal
Utilizatorii rețelei Telekom întâmpină astăzi probleme legate de semnal. Pe site-ul oficial al companiei apare următoarea informare:
Informare în atenție clienților de servicii mobile Telekom
Telekom Romania a demarat de curând un proces de optimizare a sistemelor IT ale companiilor din grup, ce vor asigura procese orientate către client şi procese de suport îmbunătăţite. Această iniţiativă are ca obiectiv îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor noştri. Totodată, noul set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări Telekom, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum si echipelor din teren, care vor putea, astfel, să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitărilor clienţilor noştri.
Acest proces a fost finalizat, iar în această perioadă echipele tehnice Telekom lucrează la definitivarea ultimelor detalii de natură tehnică şi la remedierea oricăror disfuncţionalităţi.
În acest context, dorim să vă informăm că anumite operaţiuni pot fi afectate.
Astfel, facturile Telekom Romania Mobile pot avea întârzieri în această perioadă. Îi asigurăm pe toţi clienţii noştri aflaţi în această situaţie că serviciile nu vor fi deconectate şi nu se vor percepe penalităţi pentru întârzierile la plata facturii Telekom Romania Mobile.
Serviciul Info Cost nu este disponibil în această perioadă sau poate funcţiona cu intermitenţe sau cu întârzieri.
De asemenea, se pot înregistra întârzieri la procesarea cererilor de portare în şi din reţeaua Telekom Romania Mobile.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create din cauza acestor disfuncţionalităţi şi vă asigurăm că echipele Telekom lucrează pentru remedierea acestor situaţii cât mai curând posibil.
Le recomandăm clienţilor care întâmpină astfel de dificultăţi în această perioadă să contacteze direct serviciul de relaţii cu clienţii, disponibil în permanenţă la 1234 (apel gratuit în reteaua Telekom Romania) sau 0214041234 (apel cu tarif normal din alte reţele naţionale). Echipele Telekom depun toate eforturile pentru a răspunde şi soluţiona toate solicitările clienţilor noştri.
Am renuntat la Telekom din cauza serviciilor proaste ; net-ul cadea des , la tv lipsa semnal Hd , imposibilitatea de a vorbi cu cineva – canta melodia la robot 30 min. pana sa fiu preluat , etc , etc .
Singura optiune viabila a fost la Orange si ghici ce ; sunt in final tot la Telekom dar client Orange ; cand expira contractul trec la Digi chiar daca nu voi avea net prin fibra optica .
bai hotilor care stiti numai sa furati clientii si sa i mintiti. Cand dracu ne oferiti ceia ce ne apartne, adica, serviciile platite generos?
Este picat absolut tot, inclusiv internetul. Nu inteleg cum pot face ei „procese de optimizare” in timpul programului de lucru al firmelor. Jenant!