Din luna iulie, noi reguli privind actele de stare civilă
Începând cu data de 04.07.2018 programarea pentru depunerea cererilor privind transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă/extraselor multilingve privind cetăţenii care au redobândit sau cărora li s-a acordat cetăţenia română şi care nu au avut niciodată domiciliul în România se face numai online, pe pagina de internet a Primăriei municipiului Piatra-Neamţ: www.primariapn.ro
Programările online sunt disponibile numai pentru transcrierea actelor de stare civilă pentru cetăţenii care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art.41 alin. (5^1) lit.b) din Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv cele aduse de Legea nr.14 din 12.01.2018 privind aprobarea O.U.G. nr.33/2016 pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind actele de stare civilă şi actele de identitate ale cetăţenilor români.
Nu se pot face programări prin email, fax sau telefonic.
Cererile de transcriere se depun la Biroul de relaţii cu publicul al Stării Civile din incinta Primăriei mun. Piatra-Neamţ, str. Ştefan cel Mare, nr. 6 – 8, loc. Piatra Neamţ, jud. Neamţ, de către titularul certificatului de stare civilă sau reprezentantul legal al acestuia.
Programul de lucru cu publicul aferent activităţii de primire a cererilor de transcriere a certificatelor/extraselor de stare civilă se desfăşoară în zilele lucrătoare de miercuri între orele 08.00 şi 13.00.
Eliberarea certificatelor de stare civilă transcrise se face personal sau prin împuternicit cu procură specială în zilele lucrătoare de vineri de la orele 13.00 la 16.00 la Biroul de relaţii cu publicul al Stării Civile din incinta Primăriei mun. Piatra-Neamţ, str. Ştefan cel Mare, nr. 6 – 8, loc. Piatra Neamţ, jud. Neamţ
Regulamentul se aduce la cunoştinţă publică prin afişare la sediul instituţiei şi pe pagina de internet a Primăriei mun. Piatra-Neamţ.