Cum se ia legătura cu un pacient internat în spitalul din Piatra-Neamț

4

În urma numeroaselor apeluri la redacție ne-am interesat care este procedura prin care un aparținător poate vorbi cu un bolnav internat în spitalul din Piatra-Neamț sau cum poate afla detalii despre starea sa de sănătate de la medicul curant. Menționăm că spitalul este suport COVID și vizitele sunt interzise.

Pentru a lua legătura cu un pacient se sună la numărul de telefon public al spitalului (0233 219 380) și se cere legătura la secția unde este internat bolnavul. Fiecare astfel de secție are un „telefon al pacientului” unde bolnavul poate vorbi cu cei care îl caută.

Pentru a afla starea de sănătate a unui pacient se poate vorbi telefonic prin aceeași metodă cu personalul medical de la secția de unde este internat bolnavul. Este de preferat ca bolnavul să își dea acordul față de personalul medical pentru a se oferi relații despre starea sa de sănătate unei anumite persoane care sună, iar dacă acest lucru nu este posibil, aparținătorul care telefonează va trebui să dovedească gradul de rudenie cu pacientul.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
4 Comentarii
  1. Mariana spune

    La telefon răspund medici și asistenți care dau relații mai puțin decât publice iar rolul lor acolo este altul decât de a vorbi la telefon cu toată familia. Este reglementat ca relațiile despre pacient sa le primească o singura persoana din familie (uneori cea agreata de pacient). Era vorba despre spitalul Piatra Neamț care nu face transplanturi.

  2. Cristi spune

    Mama mea este internata in spitalul județean, la secțiile interne și ulterior la cardiologie. De fiecare data, personalul sanitar (medici și asistente) au răspuns decent și mi-au dat relațiile solicitate. Mai mult, aceiași medici și asistente, m-au sunat de pe telefoanele personale pentru a lua informații despre pacient și a-mi da relații.
    RESPECT, Dumnezeu sa le dea sănătate și putere de munca!

  3. Un barbat obosit spune

    Pacientii ,probabil, sunt tratati cu acelasi sictir.De aceea atatia bolnavi la terapie intensiva si atatia decedati.Un sistem de exterminare.Aviz amatorilor de spital!

  4. Dan spune

    L-am avut pe tatal meu internat in spital, bolnav de covid, sunam zilnic de 2 ori pe zi, dimineata, asistenta, care avea o atitudine de „Lasa-ma sa te las”, imi oferea cu totul alte informatii fata de persoana care imi raspundea seara, tin minte ca intro zi ca mi s-a spus ca tatal meu a facut transplant de la cei care au avut covid, a doua zi dimineata mi s-a zis ca era pe lista pt transplant, si asa a fost 3 zile la rand, informatii contradictorii, pana intro zi cand am primit fatalul telefon ca tatalui meu i-a cedat inima, desi avea probleme cu inima mi s-a spus intro zi ca nu e „monitorizat la inima”, ca functioneaza f bine. Mult timp pana raspundea cineva, impresia era ca deranjai. Iar intro zi a sunat si sora mea si i s-a raspuns pe un ton certaret ca de ce suna si ea daca cineva deja se interesase de starea lui. Ar trebui in momente delicate ca personalul de la relatii publice sa fie diplomatic, nu certaret si sfidator, ar trebui sa fie angajati cei care au cursuri de relatii publice, sa fie bazati, calmi si sa dea dovada de intelegere si rabdare. Acum tatal meu s-a dus, a rezistat 12 zile la aparate, cand era timpul de sunat la spital imi venea rau ca iar dau de o voce acra, sfidatoare, ca si cum deranjez, ca un musafir nepoftit, iar cand l-am luat de la morga … alta poveste, un membru a fost strivit, absolut oribil.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate