ApaServ S.A. organizează concurs în vederea ocupării unui post vacant

0

Apa Serv S.A. organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de MAGAZINER, în cadrul Serviciului Achizitii – Aprovizionare Piatra Neamt.

1. Definirea oficială a postului: Magaziner.
Poziţie COR: 432102 – magaziner.
2. Nivelul de studii: medii.
3. Calificare necesară: – studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
4. Experiență: constituie avantaj experienta in activitate/activitati similare cu cele ale
postului.
5. Departament: Serviciul Achizitii – Aprovizionare, la Gestiunea stocuri 02-03.
6. Atribuţii:
– Primirea materialele care se aprovizioneaza, verificarea cantitatilor indicate in documentele care le insotesc si control al calitatii acestora.
– Întocmirea documentelor necesare in cazul constatarii diferenţelor şi/sau deficienţelor calitative de orice provenienţă (ambalare, manipulare, transport) ;
– Întocmire proces-verbal de constatare în cazul existenţei unor situaţii de retur cu mentionarea cauzei care a dus la aceasta ;
– Întocmirea documentelor de recepţie (NIR) ;
– Înregistrarea si etichetarea materialelor primite în gestiune.
– Organizarea depozitarea materialelor in bune conditii pentru a se evita degradarea respectandu-se si normele de protectia muncii si PSI .
– Asigurarea integritatii tuturor materialelor,
– Însuşirea şi respectarea legislaţiei în vigoare şi legislaţia specifică activităţii proprii;
– Eliberearea produselor, materiilor prime, materialele şi piesele de schimb din gestiune, pe baza bonului de consum ;
– Verificarea documentelelor de eliberare a materialelor cu fişele de magazie pentru stabilirea stocurilor existente şi a denumirii exacte a materialului.
– Înregistrearea în fişele de magazie a materialelor eliberate.
– Întocmirea necesarului de materiale pentru completarea stocului de intervenţie rapidă
– Primirea şi soluţionarea altor sarcini trasate de conducerea Companiei, pe linie ierarhică, în limita competenţelor profesionale pe care le are.

7. Cunoştinţe:
– Legislația specifica privind serviciile de alimentare cu apă și de canalizare.
– Cunoştinţe privind principiile şi procesele legate de serviciile de aprovizionare
– Cunoaşterea materialelor, materiilor prime, a proceselor de producţie, a controlului calităţii, preluarea şi distribuirea efectivă a bunurilor, specifice obiectului de activitate al Companiei
– Cunoaşterea modului de organizare şi funcţionare a companiei
– Operare PC (MS Office)

8. Calităţi şi aptitudini:
– spirit analitic;
– rigurozitate în ţinerea evidenţei şi întocmirea rapoartelor;
– iniţiativă, receptivitate;
– memorie vizuală;
– rezistenţă la efort şi stres;
– onestitate si loialitate faţă de Companie.
9. Pachet salarial:
a. salariu de bază și tichete de masă – lunar;
b. vouchere de vacanță – anual;
c. concediu de odihnă plătit, minimum 21 zile lucrătoare – anual;
d. prime ocazionale de Paște, Crăciun, Ziua Instalatorului;
e. alte drepturi conform Contractului Colectiv de Muncă pe unitate.

Locul și termenul de depunere a dosarelor
Persoanele interesate vor depune dosarul de înscriere la concurs la registratura Companiei Judeţene Apa Serv S.A. cu sediul in str. Lct.Draghiescu nr.20, sau pe adresa de e-mail [email protected] până în data de 17.08.2023, orele 12.00, urmând ca în aceeaşi zi, până la orele 16.00, să fie anunţaţi candidaţii care vor fi selectaţi în vederea susţinerii probelor de concurs, dosarele de inscriere trebuind sa contina urmatoarele inscrisuri:

1. scrisoare de intentie și curriculum vitae modelul comun european;
2. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
3. copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei / postului;
4. copia actului de identitate;
5. consimțământul G.D.P.R.;
6. cazierul judiciar.

Prin depunerea cererii în vederea participării la concursul organizat pentru ocuparea postului de Magaziner, persoana în cauză îşi exprimă consimţământul în mod expres şi neechivoc pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, în scopul participării la concurs.

Concursul va avea loc în data de 21.08.2023, cu începere de la ora 9.30, la sediul Companiei din Piatra Neamt, str. Lt.Draghiescu, nr. 20 şi va consta in proba scrisa urmata de un interviu.
Punctajul se va acorda astfel:
– proba scrisă totalizează 100 puncte şi va avea o pondere de 70% din punctajul total;
– interviul, va cuprinde sapte criterii de apreciere, care totalizează 70 puncte, cu pondere de 30% din punctajul total;
– formula de calcul: Punctajul Total = (punctaj obţinut la scris/100)x70 + (punctaj obţinut la interviu/70)x30.
Punctajul necesar pentru promovare este de minimum 70 de puncte la proba scrisă respectiv, 49 de puncte la interviu.

Termenul pentru afisarea rezultatelor la sediul Companiei din Piatra Neamt, str. Locotenent
Draghiescu, nr. 20, respectiv, pe pagina de internet https://www.apaserv.eu/noutati, este de 1 zi lucrătoare de la finalizarea concursului, cu respectarea prevederilor legislației din domeniul G.D.P.R.
Termenul pentru eventualele contestații, este de 24 ore de la data afișării la sediul Companiei/pe pagina de internet.
Termenul pentru soluționarea contestațiilor: 24 ore de la data înregistrării contestațiilor.
Termenul pentru afișarea rezultatului contestațiilor la sediul Companiei/pe pagina de internet: 24 ore.
Termenul pentru prezentare, în vederea perfectării dosarului de angajare, a candidatului admis: de regulă în 10 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor finale ale concursului, sau, în maximum 25 de zile lucrătoare în cazul persoanelor care provin de la alt angajator cu preaviz.

Tematica pentru verificarea cunostintelor:
1. Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice
2. Decret nr. 209 din 5 iulie 1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste  209/1976 ;
3. Legea contabilităţii nr. 82/1991 republicată și modificată
4. HG nr. 2230/1969 – privind gestionarea bunurilor materiale;
5. OSGG nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice.

Informaţii suplimentare găsiţi şi pe pagina de internet http://www.apaserv.eu/noutati şi la tel. 0233-233340 interior 150, Compartimentul Resurse Umane.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate