Apa Serv organizează concurs în vederea angajării

0

Apa Serv S.A. organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de “Șef Compartiment Management Integrat”, în cadrul Companiei Județene Apa Serv S.A..

1. Definirea oficială a postului: Șef Compartiment
Poziţie COR: 242114 – Manager al Sistemului de Management al Calitatii
2. Nivelul de studii: studii superioare;
3. Calificare necesară:
– Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta.
– Curs de specializare in domeniul management al calitatii
4. Experienţă: mininm 3 ani în domeniul managementul calitatii
5. Departament: Management integrat
6. Atribuţii principale:
– Organizarea si coordonarea activitatii compartimentului management integrat;
– Elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru si stabilirea de reguli interne;
– Stabilirea obiectivelor, indicatorilor de performanta si atributiilor pentru personalul din cadrul compartimentului;
– Coordonarea, antrenare si evaluarea personalului din subordine;
– Folosirea eficienta a resurselor umane si materiale;
– Organizarea sistemului de managemnt al calitatii, mediului, riscului si sanatatii si securitatii ocupationale;
– Stabilirea politicii in domeniul sistemului de management integrat si supravegherea implementarii acesteia;
– Monitorizarea implementarii sistemului de management al calitatii-mediului-riscului;
– Elaborarea/revizuirea procedurilor obligatorii/ de proces si manualului integrat, conform standardelor internationale;
– Avizarea, din punct de vedere al managementului calitatii a procedurilor tehnice de executie/specifice, elaborate pentru activitatile specifice Companiei;
– Avizarea procedurilor pe mediu si sanatate si securitate ocupationala, conform standardelor in vigoare;
– Distribuirea si arhivarea controlata a documentelor sistemului de management integrat;
– lntocmirea si actualizarea listei documentelor sistemului de management integrat;
– Efectuarea revizieiilor periodice a sistemului de management integrat;
– Organizarea si efectuarea auditurilor interne ale sistemului de management integrat, pe baza Programului anual de audit;
– Urmarirea modului de solutionarea a neconformitatilor rezultate in urma controalelor si a auditurilor;
– Verificarea si analiza eficientei actiunilor corective/preventive propuse in rapoartele de neconformitate deschise in cazul reclamatiilor de la clienti;
– Organizarea sedintelor de analiza a sistemului de management integrat, referitoare la mentinerea si imbunatatirea continua a acestuia;
– Coordonarea activitatilor de instruire in domeniul sistemului de management al calitatii;
– Intocmire documentatiei in vedere obtinerii/mentinerii certificarii sistemelor de management integrat.

Toate informațiile necesare AICI – CLICK.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate