Adrian Niță, noul primar ales al municipiului Piatra-Neamț, vrea să implementeze primul sistem real de consultare a populației

0

Recent, Adrian Niță, noul primar ales de pietreni, dar care va intra efectiv în primărie după luna septembrie cand se încheie oficial mandatul actualului primar, a lansat un apel către cei care au atribuții în Primăria Piatra-Neamț, îndemnându-i să își aloce timpul și bunăvoința pentru a reflecta asupra implementării unor idei noi și utile pentru oraș și locuitorii săi.

În declarația sa, Niță și-a exprimat dorința de a consulta pietrenii în mod real atunci când se iau decizii importante și de a implementa un sistem eficient de consultare pe trei niveluri.

În calitate de primar, îmi doresc să consult pietrenii atunci când se iau decizii importante pentru oraș. În acest sens, aș dori să implementăm un sistem eficient de consultare pe trei niveluri, care nu va înlocui dezbaterile publice prevăzute de lege, ci va fi un sistem suplimentar de consultare.

a declarat Adrian Niță
  1. Platforma online: Niță dorește crearea unei platforme online prin care pietrenii plătitori de taxe și impozite să fie consultați în legătură cu proiectele importante pentru Piatra-Neamț. Aceasta va permite cetățenilor să își exprime opiniile în mod direct și facil.
  2. Aviziere în cartiere: Fiecare cartier al orașului va avea un avizier public, amplasat în locuri circulate, unde vor fi afișate informații de interes și propunerile pentru consultare. Alături de aviziere, vor fi instalate cutii poștale pentru ca cetățenii să își poată depune opiniile, sugestiile sau reclamațiile.
  3. Funcționari specializați: În primărie vor exista funcționari dedicați centralizării informațiilor primite prin platforma online și aviziere, oferind și o a treia cale de consultare, telefonică. Astfel, pietrenii vor putea să își exprime opiniile în legătură cu proiectele viitoare ale primăriei și alte sugestii sau reclamații.

În declarația sa, Niță a evidențiat importanța funcționalității aplicației actuale utilizate de primărie pentru reclamații și petiții, menționând că toate problemele semnalate de cetățeni trebuie soluționate în cel mai scurt timp.

„Consider că este important ca cetățenii să fie ascultați, iar comunicarea cu aceștia să se facă cât mai facil și pe cât mai multe căi, în afara celor existente prin care solicitantul trebuie să vină la primărie, să depună cereri sau să se înscrie în audiențe.”

a mai transmis Adrian Niță.

Conștient că un astfel de sistem nu se va implementa și nu va fi funcțional peste noapte, Adrian Niță consideră că anunțul făcut din timp le oferă funcționarilor posibilitatea de a veni cu sugestii pentru optimizarea și îmbunătățirea lui, astfel încât să fie funcțional și eficient la începutul mandatului său în luna octombrie.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate