Noutati privind achizitiile intracomunitare de autovehicule
In Monitorul Oficial nr 663/2013 a fost publicat Ordinul nr 3361 din 24 octombrie 2013 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare utilizate in certificarea platii accizelor in cazul vehiculelor achizitionate intracomunitar.
Acest ordin aproba modelul, continutul si normele de utilizare pentru Certificatul de atestare a platii accizelor, precum si pentru Cererea de eliberare a certificatului de atestare a platii accizelor, in cazul autovehiculelor achizitionate intracomunitar.
Certificatul de atestare a platii accizelor este utilizat de catre contribuabili persoane fizice, in scopul efectuarii primei inmatriculari in Romania a vehiculelor achizitionate intracomunitar.
Pentru obtinerea certificatului, contribuabilul depune la organul fiscal unde isi are domiciliul cererea de eliberare a certificatului, impreuna cu o copie dupa documentele care atesta plata sumei la bugetul de stat.
Mai multe detalii aici: Ordin nr 3361/2013.