Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară lansează proiectul „Realizarea unui sistem de plată online a serviciilor oferite de ANCPI”

0

Proiectul este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013. Codul SMIS al proiectului este 37955.

Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 18.799.918,12 lei, din care:
• 15.979.930,40 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul

Social European;

• 2.819.987,72 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiarului.

Obiectivul general al proiectului este îmbunătăţirea furnizării serviciilor publice prin creşterea eficienţei şi calităţii acestora. Prin introducerea sistemului de plată online a serviciilor oferite de ANCPI se va simplifica modalitatea de obţinere a documentelor solicitate şi va fi redus timpul de încasare a contravalorii serviciilor prestate. Totodată vor fi reduse resursele alocate pentru procesarea fizică a plăţilor la ghişeu şi pentru relaţionarea cu beneficiarii serviciilor prestate de catre instituţie. Aceştia din urmă vor beneficia, de asemenea, de reducerea timpului de acces la informaţiile necesare în vederea eliberării documentelor, în condiţiile în care acestea vor fi disponibile şi explicate on-line.

Scopul proiectului este îmbunătăţirea serviciilor publice oferite de ANCPI prin introducerea unui sistem de comerţ electronic pentru serviciile şi produsele furnizate de instituţie. Introducerea plăţii online va conduce la creşterea calităţii serviciilor publice oferite solicitantului. Sistemul va permite creşterea accesului la informaţii, creşterea productivităţii individuale a angajaţilor, diminuarea costurilor operaţionale, îmbunătăţirea procesului de luare a deciziilor, creşterea transparenţei în procesul de utilizare a banilor publici, reducerea corupţiei rezultată din încasarea directă a contravalorii serviciilor, optimizarea operaţiunilor interne precum şi creşterea performanţelor instituţionale.

Grupul ţintă al proiectului este format din:

– beneficiarul direct – Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, inclusiv cele 43 de instituţii subordonate – 42 de Oficii de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi Centrul Naţional de Cartografie;
– beneficiarii indirecţi – notarii, băncile, autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, executori judecătoreşti, avocaţi, alte persoane juridice, cetăţenii.

Principalele activităţi ale proiectului sunt:

– Management de proiect;

– Organizarea procedurilor de achiziţie publică;

– Organizarea vizitei de studiu;

– Realizarea unei analize de simplificare administrativă la nivelul

ANCPI;

– Realizarea sistemului informatic de comerţ electronic;

– Activităţi de informare şi publicitate a proiectului;

– Auditul proiectului.

Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 18 luni. Locul de desfăşurare al proiectului este România, regiunea Bucureşti – Ilfov, Bucureşti.

Prin implementarea proiectului se vor obţine următoarele rezultate:

• creşterea eficienţei accesului la informaţii;

• creşterea productivităţii individuale a angajaţilor;

• diminuarea costurilor operaţionale;

• îmbunătăţirea procesului de luare a deciziilor;

• creşterea transparenţei în procesul de utilizare a banilor publici;

• reducerea corupţiei rezultată din încasarea directă a contravalorii serviciilor;
• optimizarea operaţiunilor interne;

• creşterea performanţelor instituţionale.

Persoana de contact:

Adrian Nica, purtator de cuvânt ANCPI Tel.: 0731 606 162
Fax: 021 / 316 52 24

E-mail: [email protected]

Web: www.ancpi.ro

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate