Asfaltare peste structura veche făcută de Ceaușescu, pe coridoarele de mobilitate urbană în Piatra-Neamț
În cazul în care ați crezut că va face cineva așa cum trebuie străzile din Piatra-Neamț odată cu proiectele de mobilitate urbană, vă arătăm că, din ceea ce se vede cu ochiul liber, situația este doar o „spoială”.
Se rașchetează un strat de asfalt vechi și se toarnă un covor asfaltic nou. Nu umblă nimeni să repare structura drumurilor cum s-a făcut, de exemplu, pe strada Izvoare. Nici măcar un geotextil nu pun între asfaltul nou și cel vechi. Totul e pe repezeală și pe ieftineală.
Sub noul strat de asfalt rămân tot betoanele lui Ceaușescu și, inevitabil, pe o structură depășita ca termen de viață, noul asfalt va ține exact cât a ținut și cel de dinainte…
Deci, iată cum marele reabilitări ale străzilor de pe culoarele de mobilitate se dovedesc a fi doar asfaltări ale unor structuri rutiere depășite ca termen de viață.
Ai dreptate, însă observația asta trebuia sa o expui când ai ajuns în posesia proiectului, la depunere. Acum… E tardiv. Și nu neapărat tu, ci cei care au depus asa proiectul.
Tare imi e frica ca daca ar fi spart betonul care pare a fi fost intr-o stare foarte bună ( am mers pe acolo mai bine pe beton decat pe asfaltul vechi), ar fi fost un dezastru lucrarea. Mai bine ca au păstrat ceea ce era bun si in plus au lucrat dupa un PT nu dupa capul lor si cu o garanție de minim 5 ani.. Bine ca se face!