Mare parte din transportul în comun din Piatra-Neamț și împrejurimi se va opri

6

Președintele PNL al Adiurbtrans a decis de mai multe luni să nu mai ia de la unele primării din asociație banii pentru transportul în comun pe care trebuia sa-i dea societății Troleibuzul. Aceasta decizie a fost una strict politică pentru a lovi în PSD în ideea în care Troleibuzul aparține de consiliul județean al cărui președinte este de la PSD.

Troleibuzul a fost nevoit să dea în judecată Adiurbtrans pentru datoriile acumulate în valoare de peste 3 milioane lei. Acum toate procesele și căile de atac s-au terminat iar prin sentință definitivă și irevocabilă firma Adiurbtans care coordonează activitatea transportatorilor pe zona Piatra-Neamț și împrejurimi este executată pentru suma de 3.5 milioane lei.

Firma nu are sumele datorate deoarece nu le-a mai colectat de la primării prin urmare executorul judecătoresc va fi obligat sa bage ADI-ul în faliment ceea ce înseamnă că sunt șanse foarte mari ca transportul în comun să nu mai aibă de cine să fie coordonat, avizat, controlat și chiar să se oprească. În acest context, este posibil ca societatea Troleibuzul să fie la rândul ei falimentată din cauza datoriilor neachitate de Adiurbtrans.

Acest război politic prin care PNL a vrut să lovească în PSD nu va pune în pericol doar transportul în comun ci va duce la pierderea proiectelor europene de zeci de milioane de euro prin care urmau să se aducă autobuze electrice la Piatra-Neamț. Mai mult decât atât, gaura financiară creată Troleibuzului va băga și această societate în faliment, mare parte dintre autobuzele existente vor fi luate înapoi de catre firma de leasing și așa ne vom lua adio de la transportul în comun modern și subvenționat la Piatra-Neamț.

Iosub Robert

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
6 Comentarii
  1. Andrei Varga spune

    Chiar compătimesc comozii care au nevoie de autobuz in Piatra Neamț .
    Din orice punct pleci in maximum jumătate de oră ajungi pe jos in păpușoaie .
    In armată am avut marșuri de infanterie și de 60 km pe zi, cu 35 kg in ranite, plus armamentul individual ușor de infanterie .
    Nu văd că de ai avea nevoie de autobuz, dar mă rog .
    Alte vremuri .

  2. Petru spune

    Bine punctat ..chiar si Vasluiul de care toti rad sta mai bine la transport decat Piatra Neamt

  3. PETRU spune

    Suventionat si ecologic….buna gluma..daca voi considerati ca conservele acele turcesti le numiti mijloace de transport in comun..stau si ma intreb cum de firmele private care dau bani la stat pentru traseu supravetuiesc si chiar merg la pretul care merge si troleibuzu..si marele transportator trolibuzul se plange ca fara suventi ei intra in faliment…sincer trebuie schimbata si denumitrea de troleibuzul ca nu are de ce sa se se cheme asa..varianta cea mai buna de denumire e sc conserva transport….sau epava transport…

  4. Maria spune

    Sunt de acord! As adauga, totusi, ca microbuzelor, prefer autobuzele Troleibuzului. Pacat de management! Ce as reprosa transportului public, in general: nerespectarea orarului, a traseelor si faptul ca nicio autoritate nu verifica si sanctioneaza operatorii. Exceptie face Troleibuzul, care are statii clar semnalizate, orar pe care il respecta, afisat in statii , dar si pe site, insa: sunt intervale orare in care se „calca” pe acelasi traseu 3-4 masini, dupa care urmeaza o pauza si de cate 4 ore.

  5. Cătălin spune

    Considerați că avem transport în comun modern și subvenționat în Piatra Neamț? Cu siguranță nu folosiți acest mijloc de transport. Încercați să vedeți ce înseamnă transportul în comun în orașe ca Brașov, Cluj chiar și la Vaslui. Suntem foarte departe de ce am putea numi transport modern în Piatra Neamț.

  6. Ursul maro spune

    Transporta pensionari.Vor merge pe jos.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate