Primăria Piatra-Neamț: Solicitanții de locuințe ANL, așteptați să-și actualizeze dosarele

0

Solicitanţii de locuinţe destinate închirierii sunt așteptați în perioada 01.02.2021 – 31.03.2021 să-și actualizeze dosarele depuse la Primăria Piatra-Neamț.

Sunt necesare următoarele documente:

  • adeverinţă de la Direcţia de Taxe şi Impozite Locale Piatra-Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate;
  • contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie;
  • confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;
  • adeverinţe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant, cât și de membrii familiei acestuia;
  • orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizare a dosarului de locuinţă (certificat de căsătorie, certificat de naştere copii, hotărâre de divorţ, adeverinţe medicale, diplomă de studii etc).

Aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorităţi a solicitanţilor de locuinţe din fondul Municipiului Piatra-Neamț.”, se precizează pe pagina de Facebook a primăriei Piatra-Neamț.

Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra-Neamţ, la cam.20 – la Biroul Gospodărie Comunală, în zilele de luni până joi între orele 8:30-16:30, respectiv vineri între orele 8:30-14:00.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate