Programul de audiențe la Primăria municipiului Piatra-Neamț
Noua conducere a Primăriei Piatra-Neamț a prezentat și stabilit programul de audiențe.
Astfel, de luni până vineri, primarul, viceprimarii, secretarul instituției și administratorul public ai Primăriei Piatra-Neamț vor sta de vorbă cu toți pietrenii care vor solicita audiențe.
„Ne dorim ca Primăria Municipiului Piatra Neamț să fie în continuare o instituție deschisă, transparentă, care să rezolve problemele cetățenilor din acest oraș.” a declarat primarul Mun. Piatra Neamț, Dragoș Chitic.
Înscrierile în audiență se fac la Compartimentul de dialog social și consiliere civică din cadrul Biroului Relații cu publicul (camera 20), program Luni-Vineri 8:30-13:00
Programul de audiențe la Primăria municipiului Piatra-Neamț este următorul: Luni, de la ora 9:00- Secretarul municipiului, Marți, de la ora 10:00 – Primarul Dragoș Chitic, Miercuri, de la ora 10:00 – Viceprimarul Bogdan Gavrilescu, Joi, de la ora 10:00 – Viceprimarul Luminița Vârlan, iar Vineri, de la ora 10:00 – City manager-ul Bogdan Pușcașu.